Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lazio drakt José Mourinho klandret barnslige beslutninger for at hans side ikke kunne holde fast i en 2-1-ledelse da Ma
01-17-2019, 07:16 AM
Question Lazio drakt José Mourinho klandret barnslige beslutninger for at hans side ikke kunne holde fast i en 2-1-ledelse da Ma
Napoli drakt José Mourinho klandret barnslige beslutninger for at hans side ikke kunne holde fast i en 2-1-ledelse da Manchester United falt 13 poeng bak Manchester City i tittelkampen etter at Harry Maguire var skadetiden. To mål fra Juan Mata hadde sett United kamp tilbake fra 1-0 nede, men til tross for nyter en mann fordel etter å sende ut av erstattet Daniel Amartey, lot de Leicester snakke et poeng med siste kamp i spillet. Det er like ille som et nederlag, innrømmet Mourinho. Noen ganger tar du et poeng, og du sier: OK , og du aksepterer det som det var vanskelig å få et positivt resultat. Det er ikke tilfelle. Det er ikke Arsenal drakt tilfelle. Det er et spill å vinne enkelt og da er det ikke lett å si at vi mistet to poeng. I de siste to minuttene måtte spillerne umiddelbart tilpasse seg, for å lese spillet, som de ikke gjorde. Så vi hadde barnslige beslutninger foran mål og dårlige avgjørelser, da det ikke handlet om målene vi savnet, eller dribling eller slår posten. Det handlet ikke bare om manglende sjanser med et åpent mål, det handlet også om beslutninger. Enkelte avgjørelser å gjøre i enkle overganger til kontrast. Presset på hvem han refererte til, Mourinho nektet å utelukke noen av hans spillere spesielt, men innrømmet sin frustrasjon ved Uniteds manglende evne til å trykke hjem deres fordel. Noen spillere har barnlige beslutninger, og tiden hjelper dem å få modenhet og å bestemme seg bedre, sa han. Men noen andre spillere forblir med barnslig beslutning til Everton drakt slutten av karrieren. Du vet at det avhenger av hva som er inni og måten de lærer på, eller de lærer ikke. Jeg sier for eksempel - og han spilte ikke i dag - at Scott McTominay fortsatt har mye å lære, han er et barn som i fjor fortsatt spilte med barn, men ingen barnslige beslutninger i det hele tatt. Noen andre gutter har barnlige beslutninger i mange år. United spiller Burnley på Boxing Day og vet at de har mulighet til å redusere gapet til 10 poeng, med City ikke i aksjon til onsdag mot Newcastle. Klart fortsatt rykket fra sin side bort i konsentrasjon, nektet Mourinho å diskutere møtet med Sean Dyches side. Du vet at jeg ikke tenker på det eller ser på det, sa han. Jeg ser på denne kampen, og i en halv time vil jeg se på neste kamp. Og det eneste jeg kan si var Napoli drakt at det var en enkel kamp å vinne. Selv på halvtid med resultatet 1-1, jeg fortalte spillerne mer enn en gang, er kampen veldig lett å vinne. Og det gjorde vi ikke. RudolphLi fu

Feel free to visit my site Chelsea drakt
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)